środa, 31 października 2012

wyniki candy

Witajcie dziękuję za trzymanie kciukasów teoria zdana bezbłędnie ;) niestety na praktyce się noga powinęła na mieście ...masakra mam mega doła no ale może następnym razem najgorsze , że pierwszy możliwy termin jest na połowę stycznia SZOK!!!
Dobrze miałam nr samochodu egzaminacyjnego 46 .....to wygrywa osoba w kolejności 46 ....a że nie było tylu chętnych liczenia zaczęłam od początku trafiło na
Chasia 22 października, 2012

Witam, dolaczam do kolejki po te slodkosci. Obserwatorem juz jestm od jakiegos czasu :) Pozdrawiam!

Komentarzy było 40 nie 43 bo 3 były nieważna ...jeden mój i 2 usunięte .
Gratuluję proszę na mojego @ o adres do wysyłki .


12 komentarzy:

  1. Tak czekalam na wiadomosc o wynikach egzaminu, dziennie zagladalam znadzieja o jakiejs informacji. Kochana nie ma co sie dolowac ;-) to nie koniec swiata. Ja 4razy zdawalam i dupa. Najwazniejsze zebys sie nie poddawala i probowala az zdasz. A teraz zrob cos dla siebie albo wybierz sie na zakupy po Promarkery ;-) to zawsze poprawia samopoczucie :-) buziak i usmiechnij sie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Paulinko ja też 4 razy zdawałam i też dupa masakra i jeszcze na mieście chyba mnie dziś szlag trafi ...zamiast kupić następne promarkery musiałam zapłacić następny EGZAMIN MASAKRA :(((

      Usuń
  2. Bardzo dziekuje za wygrana! I trzymam kciuki za nastepny egzamin - jak to mowia: pierwsze koty za ploty! Ja tez zdalam dopiero za 3 razem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej piąte koty za płoty ...he he żeby tylko te piąte były ;)

      Usuń
  3. Gratulacje dla zwycięscy i dziękuję za zabawę! A egzaminem naprawdę się nie martw! Najlepsi zdają za trzecim razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za zdany egzamin i dla wylosowanej osoby :)powodzenia na następnym egzaminie , trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie. Następnym razem się uda, trzymam kciuki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę :), a co do jazdy, to nadal będę trzymała kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teorie juz masz.Gratuluje! Praktyke tez zdasz-napewno nastepnym razem. Musisz w siebie wierzyc! Pamietaj, my kobiety jestesmy we wszystkim dobre i lepsze od mezczyzn. A wiec na nastepny raz mysl pozytywnie! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo malo osób zdaje za pierwszym razem ,idz do przodu bedzie dobrze,ja także trzymam kciuki za ciebie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie łam się! może jestem okrutna w tym momencie ale uważam, że prawa jazdy nie powinno się zdawać za 1 razem, wiem wiem wydatki itp... ale z tego co zauważyłam po znajomych Ci co zdali za 1 razem są strasznie pewni za kierownicą (bo w końcu zdali za 1 razem wow) ale Ci co zdali za drugim, trzecim, czwartym... mają jakiś większy respekt do jazdy i bardziej to potrafią docenić. Więc nie łam się dziewczyno, wierzę w Ciebie i wiem, ze dasz radę! W końcu jak nie Ty to kto? ;) Głowa do góry.
    ps. ja zdałam za 4-tym razem i jestem z tego dumna - a co :P Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wszystkim za słowa otuchy jesteście wielcy ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)