czwartek, 11 października 2012

F jak filc

Któż z Nas nie lubi filcu ...ja go uwielbiam szczególnie robić z niego kwiatuszki i tak właśnie postąpiłam w tej karteczce ;)
Użyłam cudownego stempelka Mo"s Winter fairy ... oraz stempelka dostępnego w Agaterii niechaj magia świąt ...
Kartkę zgłaszam na wyzwania:
diabelski młyn - wyzwanie z użyciem materiału u mnie jest to filc
mo"s chalenge - B babies
Tuesday Alchemy - anything goes
crafty sentimenty designs - anything goes
creative craft challenges 2 - fantasy
craft room -  anything goes
divas by design-  anything goes
papelitos challenges -  anything goes
tottaly goriuss -  anything goes
depp ocean challenge blog -  anything goes
crafts and me challenges -  anything goes
stemplomania pażdziernikowa w agaterii

16 komentarzy:

  1. piekna karteczka a jednak sie przełamałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa szata graficzna Twojego bloga jest zdecydowanie lepsza od poprzedniej.Bardzo mi się teraz podoba.
      Mam pytanie,czy to są tradycyjne stempelki czy pieczątki digital ?

      Usuń
    2. dziękuję są to pieczątki digital :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Fantastyczna kartka :) ten stempel jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful card thank you for joining us at Crafty Sentiments this week
    Love Jan
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your fantasy card. So sparkly! Thank you for joining us this week at Creative Craft Challenge. NancyD

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card that image is so adorable, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week.

    OdpowiedzUsuń
  6. This is beautiful - I love the colouring and all the dies you have used.


    Thanks for joining us at Creative Craft this week ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Brrrr love it! Fab winter look :)

    Thanks for sharing this lovely card with us at Mo's challenge this week.

    Hugs, Franz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutko Kochana!! Cudowna jest ta kartka!! Czy ja bym mogla taka chciec :> :*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute and darling card and LOVE the colours and image too! I totally LOVE it so pretty! Great to see you at Totally Gorjuss Challenge this week! hugs Samantha :0)

    OdpowiedzUsuń
  10. An adorable card! The bling you added is perfect, too... Thanks so much for joining in on the fun this week at TTCRD. Hope to see you again.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutka, pięknie, pięknie i jeszcze raz brrrr pięknie. uwielbiam taką zimę jaką Ty zaprezentowałaś. I gratuluję szalenie się rowijasz :)aż miło na serduchu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie szalenie dobrze na serduchu jak mogę przeczytać tak miłe komentarze jakie wszyscy piszecie ...teraz mam mały zastój cóż nadal wałkuję prawko ale już coś tam poczyniłam nowego jak się trochę rozchmurzy to wstawię ...pozdrawiam wszystkich ;0

      Usuń
  12. CUDNA!! po prostu słitaśna! nic wiecej nie powiem

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)