wtorek, 6 grudnia 2011

457 post

Ja tak po cichutku przygotowuję się do JARMARKU ŚWIĄTECZNEGO :) który odbędzie się w moim mieście a dokładnie w Lipinach - jest to dzielnica mojego miasta Świętochłowice .
Trzymajcie za mnie kciukasy ...już zaklepałam sobie jeden stoliczek ...jest to pierwsze moje publiczne pokazanie się na tego typu imprezie .
Nie wiem jest to nowość u nas mało znane jest rękodzieło w moim mieście przynajmniej mi się tak wydaje ...może się mylę .
Jak zaczynałam tworzyć nie było jeszcze u nas typowego plastyka tylko papiernicze sklepy ...jak zawsze pytałam o coś to panowie , panie robiły wielkie oczy o co ja się pytam ...potem otworzyli plastyk jest ciut lepiej ale i tak na ogół robię zakupy w sklepach internetowych ...bo tam jest to czego potrzebuję .
Jestem strasznie ciekawa jak jest rozwinięte rękodzieło w moim mieście i ile osób coś wystawi ZOBACZY się w sobotę ...gipsy schną zostaje dziś wieczorne lakierowanie ...

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam ze tak blisko mieszkasz ja juz byłam na takim kiermaszu własnie tam był to wielkanocny. Jest jeszcze miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu tu jest tel zapytaj ja załatwiałam miejsce w pon 32 245 67 91 może będzie szansa spotkania jak co napisz czy będziesz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo dobrze widzieć, jak Bozia da to może się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, trzymam kciukasy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)