środa, 29 czerwca 2011

wróciłam :))))))))))))))))))))))))))))))))

Od czego by tu zacząć może od tego że w poniedziałek pojechałam na egzamin do Łodzi :) na nauczyciela PERGAMANO :)
Dla mnie to wielkie przeżycie gdyż 3 dni rozłąki z moimi pociechami .......będąc na okrągło z nimi to mogę powiedzieć że odpoczęłam :)))
Egzamin był w fantastycznej atmosferze :) pozdrawiam Annę Tomczak i pana Karola ....i oczywiście wspaniałą czwórkę Iwonkę, Tomka , Baśkę i Krystynę .......jesteście wielcy każdy ma wspaniały talent ...a dogadywaliśmy się bardzo dobrze .............a to najważniejsze :)))
Dobra to wszyscy razem

tu już część pracuje ...no i Tomuś w tuszu siedzi :))) ....hi hi hi



tu się luzujemy wieczorową porą ....:))))


Co tu jeszcze dodać po zdjęciach widać szczęśliwa ....a czy zdałam i uzyskałam certyfikat dowiem się za 2 miesiące :)
pozdrawiam wszystkich blogowiczów i zaglądających do mnie .....buźki wielkie

5 komentarzy:

  1. och Jutka, to taki mały urlopik, mam nadzieje ze za 2 miesiące pokażesz nam Twój certyfikat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Justynko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że zdałaś, nie mam wątpliwości :) Tak czy inaczej masz to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję już gotowych (pewnie jak zawsze ślicznych ) prac. Ja zdaję ten egzamin za tydzień wiec cieżki tydzień przede mną:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żeby się udało! Ach co tam na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)