środa, 21 listopada 2012

Stroik w odcieniach antycznego złota ;)

Na wakacjach tekst ; Dzieci zbierać szyszki ...a po co ci szyszki mamo ....;) teraz już wiedzą po co ;)
Mój pierwszy stroik w odcieniach antycznego złota ....napisze tak zużyłam bardzo duże ilości kleju na gorąco , żeby się wszystko trzymało ....dodałam makaron i dwa odcienie sprayu antyczne złoto i normalne ....czerwone dodatki , i wyszło co widzicie ;)
Z pewnością nie ostatni bo szyszek jeszcze trochę mam ;0
Pracę zgłaszam na złote wyzwanie do Berisart



7 komentarzy:

  1. Wspaniały:)) Zrobiłam wianek z sosnowych szyszek w ubiegłym roku, ale szyszki pod wpływem ciepła się otworzyły i odpadły:(( Chyba je źle przykleiłam.. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no moje jak na razie się trzymają ale jak pisałam dałam masę kleju na każdą z osobna i oczywiście poparzyłam paluchy ...fajnie że się podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! ja tak nie umię :( zapraszam po wyróżnienie do mnie :) http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny :) chyba spróbuję w końcu za oknem choinki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny stroik:)))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  6. My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on numerous
    websites for about a year and am worried about switching
    to another platform. I have heard excellent things about blogengine.
    net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any help would be really appreciated!

    Also visit my page - cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)