niedziela, 8 lipca 2012

wyniki candy wakacyjnego .....

Witam witam ...tym razem losowała maszyna czyli random :)
gotowi ................................................................................

było 81 komentarzy ale dwa były anulowane bo jeden podwójny a drugi mój czyli 79 osób
...........................................................................................
wylosowany został nr .... 51
pod tym nr wpisała się DARIA TWORZY

Daria tworzy20 czerwiec, 2012

Super :) Zapisuję się i ja :) 9 lipca mam planowany termin porodu. Więc anuż wygrana u Ciebie będzie kolejną niespodzianką? :) Pozdrawiam

Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w moim candy a Darii gratuluję i proszę o adresik na mojego @
juswoj26@interia.pl
to sie nazywa mieć szczęście ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję Szczęścia podwójnego :))) Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Darii i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje Candy ze zwierzaczkiem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się cieszę. Tak tak rozwiązanie nastąpiło 7 lipca więc jestem już z malutką w domu. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)