piątek, 20 lipca 2012

czerń po raz drugi :)

dziś rano miałam chwilę ale tylko rano bo cały dzień spędziłam na podwórku z dzieciakami była super pogoda ...no ale rano przypomniałam sobie o stamp carvingu ...blok gumy który zakupiłam jakiś czas temu się kurzył a nabrałam ochoty na wykorzystanie kawałka ....mój pomysł to płatki kwiatka ...prosta rzecz prawda ..narzędzia w ruch w tym do techniki pergaminowej też ;) efekt mnie zadowala ...powstał kwiatek a że jest czarny wędruje na wyzwanie ccc   nie wiem czy może to być praca niekartkowa jakby co poprostu usuną moją drugą pracę bo pierwsza chyba się zakwalifikowała ;)
.....oki tak mniej więcej to wygląda ;)
tym oto kwiatkiem żegnam się z wami na 2 tyg wyjeżdżamy w niedzielę z samego wczesnego ranka ...wiem wiem jeszcze jest jutro dzień ale przeznaczyłam go na zakupy i pakowanie ...no mam kogo pakować ...:)
dzięki serdeczne za odwiedzinki i wpisy oraz komentarze ....z urlopu wracam oczywiście mam nadzieje wypoczęta ....z głową pełnych pomysłów :)))
buziaki kochani ;0

4 komentarze:

  1. Ty to potrafisz być kreatywna.....podziwiam i Ciebie i oczywiście kwiatuszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne brawa za pomysłowość :)
    Justynko, udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. the flower is really pretty. The pearl sets it off. Thanks for playing in the Creative Card Crew challenge. Cheers FiLoMa

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu Justynko.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)