poniedziałek, 2 stycznia 2012

post ? ;)

Witam w tym nowym roczku ...dzięki za ostatnie budujące słowa macie rację nie warto się tak schizować ...już mi o niebo lepiej wiadomo raz się jest na dnie raz się jest na szczycie takie już jest te Nasze życie :)
Dziś na poprawę humorku kupiłam parę rzeczy oczywiście do kartkowania no i z potrzeby ...bardzo dużo używam brązowego tuszu do postarzania papieru już wykończyłam chyba 3 jak dobrze pamiętam ... więc trzeba było uzupełnić zapas :)
pozdrawiam was serdecznie ...a i muszę przyspieszyć z postami prawda chciałabym już losować te 3 osóbki :)
a te stickery tak mnie zauroczyły a były za jedyne 1.99 w tesco więc tanioszka do dziecięcych kartek jak znalazł :)

8 komentarzy:

  1. Oooo i dziurkacz brzegowy widzę, fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez chcialam napisać, ze polowałam na tego dziurkacza ale jakoś mi nie wyszło a jest taki ładny z niecierpliwością oczekuję Twoich kolejnych prac :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aha i zapomniałam dodać, ze MASZ RACJE NIE WARTO SIĘ TAK SCHIZOWAĆ ;) ZUCH DZIEWCZYNA :) glowa do góry, cycki do przodu heh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no do przodu do przodu jak to mawiają "słabi giną " dzięki buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś ten dziurkacz tez go szukam?

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w plastyku w Świętochłowicach
    ale już mi Karolina pisała że na allegro jest taniej tylko , że przesyłkę trzeba policzyć więc na to samo by wyszło
    tu masz namiary http://allegro.pl/dziurkacz-brzegowy-z-dzwignia-dl-4-5cm-nowe-i2032233586.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy:)
    mam też taki dziurkacz tylko inny wzór i bardzo go sobie chwalę:) Szczególnie ten pojemniczek zbierający śmieci:))
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy pierwsza klasa! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)