poniedziałek, 31 października 2011

u jutki sezon świąteczny też już się zaczął ...

Witam u mnie sezon świąteczny też się zaczął ...jedna kartka z przestrzenną bombką podpatrzona na blogu Moni moja papierowa kraina niestety nie miałam takiego wykrojnika ale użyłam innego :)
a tak to jakoś się dziwnie czuję mam nadzieję że przeziębienie mnie nie łapie ...






a trzy ostatnie już z dawnej kolekcji ...Jolu zaraz przypomina mi się początek naszej znajomości ...te papierki mi o tym przypominają ...jeszcze trochę ich posiadam :)


miłego przedłużonego wekendu ...choć nie którzy go nie mają np moja połówka ;(

6 komentarzy:

  1. śliczna ta niebieska karteczka. Faktycznie Jutka, poznaje kartoniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. qrcze szkoda, ze zdjęcia są... jakości średniej bo pewnie karteczki na zdjęciach nie oddają w pełni swego uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. masz racje nie oddają ...pogoda u mnie do bani szaro buro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mnie również najbardziej podoba się niebieska chociaż pozostałe są tez bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że szaleństwo świąteczne na całego rozkwitło:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?

    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good
    results. If you know of any please share. Thanks!

    Look into my web-site; gallery.rothney.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)