wtorek, 18 października 2011

madonna ............................

Witajcie dużo zmian u mnie ale po kolei ......zbliżam się do hmmmmmm 30- tki i postanowiłam się wybrać na kurs prawa jazdy Czemu teraz a nie 10 lat temu ?w sumie nie wiem ...zawsze wydawało mi się to nie do osiągnięcia , zawsze był strach przed jazdą (to w sumie nie minęło mam nadzieję że minie ) życie ...troje dzieci tu na basen , tu na jakieś dodatkowe lekcje ..mąż cały czas w pracy ...więc matka w końcu się zdecydowała ...
czy podoła to się okaże :)
na razie jestem delikatnie mówiąc przerażona ...A może ktoś akurat robi prawko chętnie poczytam :)

A teraz już prezentacja madonny wzór zasięgnięty z koronki klockowej :)


pozdrawiam wszystkich serdecznie

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten wzorek - jeden z piękniejszych jakie robiłem, a Tobie wyszedł przepięknie :)
    A prawka się nie bój - co prawda nie mam, ale kurs i kilka prób zdawania zaliczyłem :) Też się bałem wyjechać na ulicę, ale jakoś się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto NIC się nie bój prawko to super sprawa ja śmigam już ponad 4 lata ;) i nie wyobrażam sobie zycia bez niego ;) a kurs i jazdy nie takie straszne po prostu NIE wolno sie bac ;)
    a ten wzorek powyzej ach olśniewający!! cudo!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutka dasz rade, a Madonka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło przepięknie życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła Madonna a kursu nie wolno się bać

    OdpowiedzUsuń
  6. Quelle superbe carte ! quelle finesse ! J'adore ...
    BRAVO !
    Bises .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszła :)
    Justynko, prawo jazdy to wolność, a jazda to przyjemność :)
    Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za powodzenie w nauce. Ja też robiłam późno, chociaż jeżdżę już 9 lat. Byłam zmuszona z dnia na dzień i miałam 3 miesiące na zdanie egzaminu aby utrzymać stanowisko w pracy. I udało się. A dziś przy trójce maluchów nie dałabym rady bez samochodu i tej ... niezależności. Wzorek perga piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Madonna cudowna!!! A prawa jazdy się nie bój - pomyśl, że odtąd będziesz niezależna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)