niedziela, 31 lipca 2011

wróciłam :))))

Witajcie już wczoraj wróciłam ale zmęczona po podróży nie miałam siły napisać co i jak ....)
W tym roku wakacje spędziliśmy w malowniczej miejscowości Mazur "Wilkasy Zalesie .
Przez tydzień mieliśmy wynajęty jacht pegaz który był do naszej dyspozycji natomiast drugi tydzień spędziliśmy głównie na zwiedzaniu okolic ...zaliczyliśmy Wilczy szaniec bunkry Hitlera ...tam chyba podobało mi się najbardziej ...bardzo ciekawe miejsce fakt faktem ruiny ale z przewodnikiem dało się to wyobrazić tu trochę infgormacji o tym miejscu

WILCZY SZANIEC

a tu rodzinka po wojskowemu :)

oki lecimy dalej park miniatur Warmii i Mazur




wieża widokowa w Giżycku na której miałam nogi z waty :)





i twierdze Boyen

a tu już reszte zdjęć z urlopiku












podsumowanie urlop bardzo udany pogoda Nam odziwo dopisała bo w sumie na Mazurach było najcieplej :)
ale cieszę się że mam już dostęp do internetu i mogę nadrobić zaległości  pozdrawiam wszystkich gorąco :)))

7 komentarzy:

  1. Ciesze się, ze miałaś świetną pogodę i urlop się udał. Welcome back.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie ze jesteś, a urlop.. widać ze udany, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam po urlopie, super że się udał i pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  4. już po minkach widać, że było super, same uśmiechnięte buzie :)
    witamy po urlopie i czekamy na jakieś nowości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Jutka, że Ci się pogoda trafiła. Urlop musiał być udany, bo i na zdjęciach to widać po uśmiechniętych buziach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wypoczynek :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że wypoczynek był bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)