środa, 7 kwietnia 2010

Narysuj mamę :)

Moje dwie ukochane córeczki lubią malować szczególnie jak podaje im się jakiś temat.
Dziś im rzekłam narysujcie jak wygląda wasza mama  :) byłam ciekawa co z tego wyjdzie .
Tak wyglądam wg moich córek które maja 6 i 3 latka :)                         
                                                                                                                                                                                                                                             
       

2 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie ta druga,trafila wsamo sedno sprawy, pasuje do Ciebie jak ulal, zawirowana, kolorowa, kreatywna. No Roksany rysunek jest powazniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne obrazki. Moja 3 latka nie używa tak wielu kolorów w swoich obrazkach, a poza tym zwykle rysuje braci lub tatę, bo wszystkie postacie są w okularach.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)