poniedziałek, 10 lutego 2014

inspiracja ;)

Wyzwanie w szufladzie zainspiruj Nas - kartki.
Postanowiłam zainspirować Was kartka w technice pergaminowej.







krótki kursik etapów wykonania ;)
1.Podstawowe materiały . czyli projekt u mnie wydrukowane serduszko .Podkładka do tłoczenia i perforacji.Siatka regularna.
Narzędzie jedno igłowe , dłutko kulkowe , przyrząd do cieniowań i nożyczki.I oczywiście kalka ;)

2. Odrysowałam wzór za pomocą dłutka bezpośrednio na kalkę .

3.Wzór przyczepiamy do siatki i perforujemy sobie koronkę za pomocą narzędzia jedno igłowego.




4. Odczepiamy wzór i tłoczymy za pomocą dłutka kulkowego.



5. Cieniowaczem cieniujemy brzegi serc.

6. Wycinamy / przecinamy każde sąsiadujące dziurki.
Karteczka gotowa .
Zainspirowani ?

8 komentarzy:

  1. piękne są te serca, dzięki za kursik zawsze mnie ciekawiło jak to robisz ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!!!! Ileż Ty masz cierpliwości! Tylko tyle mogę napisać:) Super kurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak :).
    Ciekawa technika i fajna karteczka.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszukałaś.
    Tam na górze jest inny wzór.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko jakie to jest pracochłonne i na dodatek wymaga niesamowitej precyzji :) Przepiękna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)