piątek, 18 października 2013

blog hop

Dzisiaj proponuję nietypowe wyzwanie - BLOG HOP. Zabawa polega na odwiedzeniu blogów wszystkich projektantek ekipy Digi Scrap oraz pozostawieniu komentarza. Na każdym blogu znajdziecie kolejne wskazówki do wykonania pracy. Jeżeli właśnie w tej chwili dowiedziałaś się o naszej zabawie proszę wróć na stronę digi-scrap by przeczytać zasady zabawy.

Wytyczną jaką ode mnie dostajesz jest:
1. Duży kwadrat 

Przejdź teraz do następnego bloga, gdzie znajdziesz kolejne wytyczne podyktowane przez 
IZĘ

Miłej zabawy ;)))

22 komentarze:

  1. Pozostawiam komentarz :D Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. to mój drugi Blog Hop i stwierdzam, że świetna jest taka zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wskazówkę, idę dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Zaczyna sie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm... ciekawy początek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za wskazówkę:)
    do zapamiętania kwadrat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry początek, zapisałam wskazówkę i zmykam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie coś nowego, ale spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam po odbiór wyróżnienia Twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio lubię kwadratowe kartki więc brzmi ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  11. bedzie i kwadrat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niemam bloga wiec musze anonimowo to ja zeby było wiadomo kto :) https://www.facebook.com/diana.krukowska

    OdpowiedzUsuń
  13. Nio i zgarniamy pierwszą wskazówkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na poczatek zbieram wytyczne... zobaczymy czy się odważę stanąć do zabawy ;-)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. start i ja zaczynam również , kwadrat już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwadrat jest, nawet bardzo duży!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szykuję kwadrat i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)