wtorek, 17 września 2013

Mój pierwszy wózek z papierowej wikliny

Witajcie dziś już mogę zaprezentować mój pierwszy wózek z papierowej wikliny zrobiłam go na inspirację dla digi scrap .pl stempel autorstwa kszp pamiątka chrztu świętego .
Kursik na wózek podpatrzyłam u zdolnej Anny oczywiście jak to bywa jeden kursik a interpretacji milion ;)
Myślę , że takowy wózek można podpiąć pod 3 okazje :
narodziny , chrzest oraz roczek ...planuje zrobić go w odcieniach błękitu oraz różu więc zaglądajcie do mnie .
Dzięki za odwiedzinki i pozostawione dobre słowo Jutka







3 komentarze:

  1. Wyszedł fajnie, jak na pierwszy raz to super.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyszedł a pomysł masz naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi jaki pękaty, uroczy :) Może też kiedyś spróbuję..

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)