niedziela, 3 czerwca 2012

II JARMARK AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ

Witam bardzo się cieszę , że mogłam zawitać w Chorzowie na II jarmarku aktywności twórczej .
Umówiłam się z Elą 17 i zawitałyśmy na dwóch stoiskach Magicznej kartki i kwiatu dolnośląskiego .
Poznałyśmy przesympatyczne osoby szkoda , że tak krótko mogłyśmy porozmawiać .
Ale i tak szalenie zadowolona jestem , że mogłam tam być i cieszyć oko tymi wszystkimi cudami.
Wszystkim kobietką dziękuję za wspaniałe spotkanie było mi niezmiernie miło.
Pierwsze stanowisko to od lewej Tulipanka , Ja , Justyna 83, Marcia, Ela17




Na drugim zdjęciu z przesympatyczną Shoka :) i Elą oczywiście
Drugie stanowisko na którym zobaczyłam obłędne scrapy po prostu bajeczne równie znane osoby blogowe :) Kwiat dolnośląski  od lewej Ayeeda, Małgorzata, Ela 17, Anna Krulik, i ja :)



Jeszcze raz bardzo się cieszę z spotkania i pozdrawiam wszystkie poznane mi osoby :) buziaczki

5 komentarzy:

  1. Było mi równie miło zobaczyć Ciebie :)Mam nadzieję że kiedyś umówimy się ot tak na kawkę i ploteczki.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, milo bylo Was poznac osobiscie!!! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Cię poznalam :) i z chęcią przyłączę się do kawy i ploteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję cieplutko za spotkanie :)

    następnym razem chyba wystąpię w czapeczce skrzata bo jakaś malutka wyszam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)