piątek, 19 sierpnia 2011

Żyję żyję

Jak dziś zobaczyłam kiedy był mój ostatni wpis ....łooooooooooł ...melduję że żyję :))) oglądam Wasze blogi komentuję ...u mnie na razie zastój cóż tak niekiedy bywa ....choroba dzieci ...zagrania z moim zębem :( i tak to przeleciało.Skwar u mnie nieziemski nie ma czym oddychać ...zbiera się na burzę ...ja dziś wizyta u logopedy z córką .....resztę dnia na powietrzu dopóki idzie ...lato się kończy ...przeleciało .........przygotowania do szkoły i przedszkola ....zakupy .......CENY głowa boli ...ale trzeba wszystko połapać ...cóż może dziś uda mi się zasiąść w kąciku wieczorkiem w ciszy i spokoju ...to się okaże ...pozdrawiam wszystkich serdecznie

4 komentarze:

  1. no nareszcie się odezwała....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, pozdrawiam z Podlasia

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie zycie... grunt,ze kazdego dnia do przodu :) pozdrawiam i spokoju zycze...

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a beautiful blog and all your works are magnificent!! Bravo!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)