środa, 18 maja 2011

Witam dzisiaj kulinarnie .........

Na forum smaczny.pl na którym kiedyś buszowałam i w którym umieściłam trochę przepisów ach jak ja lubiłam kiedyś piec ...a teraz nie wiem po prostu się nie chce ...a jak se pomyśle co by było gdybym znów piekła prawie codziennie to bym się chyba nie uniosła ..nie mówie że jestem na diecie no ale parę kilo przybyło tu i tam więc trzeba się pilnować :)))
Dziś zapraszam WAS na mój placuszek z rabarbarem :) robiłam go już i z truskawkami, jabłkami,śliwkami nawet z czekoladą jest łatwy i zawsze się udaje .
Fajne połączenie kwaskowaty rabarbar z słodkim delikatnym ciastem ...już skosztowałam nie wytrzymałam i potwierdzam że dobre ...przepisu nie będę pisała znajdziecie  go TU

przepis jest na średnią tortownicę jak robiłam z podwójnej porcji to już na dużą blaszkę prostokątną
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Mmmmm, ciasto z rabarbarem! Moje ulubione letnie ciasto! Ja jeszcze czasami robię bezową "pierzynkę", a co, jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)