sobota, 26 marca 2011

szkolenie na nauczyciela pergamano ...

Witajcie wczoraj mnie nie było bo cały dzień byłam na szkoleniu w Łodzi ...parę miesięcy myślałam nad tym czy iść czy nie ?czy se poradzę chodź szkolenie to przecież szkolenie prawda.
Polega na nauce ...zobaczeniu z czym to się je .
Swoją przygodę z techniką pergaminową rozpoczęłam na forum pergaminart ...tam wiele się nauczyłam , wielu osobą jestem wdzięczna za to ...chciałam spróbować swoich sił ...ogólnie szkolenie było w przyjaznym gronie pozdrawiam trochę się przeraziłam bo dotąd nie pracowałam na tintach i pinturach :)
Ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ...borykam się z podjęciem decyzji czy przystąpić do egzaminu ...
Chyba każdy ma takie myśli prawda ?
Nic wstawiam jedno foto które mam i pozdrawiam koleżanki i kolegę :)

2 komentarze:

  1. Jutka gratuluje spotkania i myślę, że dasz radę :) Chętnie zobaczę efekty używania tint itp. gdyż sam nigdy ich nie używałem :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz :)